Tja, alsof ik niets anders te doen heb...

Ik hoorde van regelmatige bezoekers dat ze niet zo heel blij waren met de blog op mijn Google site. Eigenlijk was ik dat zelf ook niet. Het feit dat je niet gemakkelijk door de artikelen kunt bladeren was bijvoorbeeld een beetje een tegenvaller.

Dus greep ik naar een ander product van Google: Blogspot. Dat is een door vele duizenden gebruikt systeem, speciaal voor blogs, zoals de naam al suggereert...
Ik bleek zelfs nog een oude blogspot te hebben. Zo oud dat ik er niet meer bij kan omdat hij aan een e-mailadres is gekoppeld wat ik al negen jaar niet meer gebruik...

Afijn, hier dus mijn nieuwste blog.
Voordeel: je kunt er op reageren. De reactie komt niet meteen in beeld, voorlopig moet ik daar eerst toestemming voor geven. Ja: inderdaad: een beetje censuur.

Ik ben wel benieuwd wat jullie er van vinden, dus graag een reactie. En gewoon naar mij, niet diplomatiek via Monique!

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode