Weinig plaatjes, maar veel te doen...

Helaas kan ik de bezoeker van mijn nieuwe blog nog niet trakteren op veel plaatjes. We zijn heel druk, dat wel. Maar om daar nou foto's van te maken..
Zo ben ik gisteren te gast geweest op een therapeutendag in Ommen. Ik doe daar voor twee stichtingen nogal wat vrijwilligerswerk op het gebied van het inrichten en beschrijven van processen en het begeleiden van de ontwikkeling van een informatiesysteem. In het kader daarvan mocht ik twee presentaties geven. Dat was erg leuk. Maar om daar nu een foto van te maken...

Monique is lekker bezig in de tuin en in huis, want maandag begint de verbouwing in de keuken. Daarbij gaan we de slaapkamer van vloerbedekking voorzien want dat laminaat is allemachtig koud aan je voeten...

Verder hebben we nu eindelijk een beeld hoe we de twee kamertjes boven willen hebben. Dat betekent schilderen, vloer egaliseren, een houten koof maken en een glazen tussenwand plaatsen. Van de klus zelf kun je wel foto's maken, van het denken niet, denk ik....

Er is ook geen stormschade in de buurt geweest en de brug is al open. Oh jee, dat had ik nog niet vermeld! Toch een foto!. Voor het hele verslag verwijs ik de lezer naar de website van Tiendeveen.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode