Het Mantingerveld met Kerstmis

Toen ik met Anneke het Mantingerveld verkende, stormde het bijna en regende het zo nu en dan. Toen ik er een dag later, op 1e Kerstdag, met Paul liep, leek het wel voorjaar. Het was acht graden, de late middagzon kleurde de mosvelden goudgroen en de jeneverbessen zorgden voor een speciale sfeer.

Voor Drentse begrippen was het druk: ik denk dat we tijdens onze wandeling van bijna twee uur wel veertig mensen tegen zijn gekomen. De dag ervoor liepen Anneke en ik helemaal alleen!

Ik blijf het moeilijk vinden om natuur goed in beeld te brengen. Toch wil ik jullie deze indruk van het prachtige Mantingerveld niet onthouden.

Uiteraard heb ik weer een link naar het fotoalbum.





Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode