Sony DCC-QX10

Op het gebied van fotografie verzinnen ze steeds iets nieuws.
Soms mag ik daar van meegenieten.
Liet ik jullie een paar dagen geleden foto's zien die ik met een pancake lens gemaakt had, deze keer heb ik de wereld door de ogen van de Sony DCC-QX10 bekeken. Daarover had ik ook al verteld.

Ik heb zo'n ding de mijne kunnen maken in ruil voor het moderniseren van... een website, inderdaad :-)

Afgelopen zaterdag kon ik hem testen tijdens een Lego/modelspoorwegbeurs in Hoogeveen. Paul was ook van de partij, dus je begrijpt dat we ons prima vermaakt hebben. Inclusief Monique die met haar mobiel weer foto's van óns maakte...

Ik had nog niet helemaal door hoe ik het cameraatje helemaal naar mijn hand kon zetten, en de knul van de modelspoorbaanclub "De Dwarsliggers" was zo geconcentreerd met de verkeersregeling bezig dat ik hem niet dorst te vragen om de treinen op strategische fotoposities even stil te zetten.

Op- de foto rechts zie je het cameraatje liggen. Dat zwarte dingetje op de blauwe rand tussen de vier boomgroepjes in. Ik sta hem met mijn mobiel te bedienen.

Al met al zitten er toch wel leuke foto's tussen. Hier staat het album.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode