Uitgelicht

Toen ik gisterochtend bij de molen aankwam, was het nog net niet helemaal licht. Ik besloot om de twee halogeenlampen die rond kerst de molen 's avonds aanschijnen, even aan te zetten om een beetje met mijn camera te experimenteren. Ik geloof dat het wel gelukt is: de lampen geven een beetje kleur aan de door de grijze wolkenlucht grauwe molen.

Later, toen ik de zeilen uitrolde, heb ik nog even twee foto's met mijn mobieltje gemaakt om een je indruk te geven van de wereld als je iets hoger staat.

Het is bijna niet te zien, maar het scheelt wel: dat toefje extra licht uit de schijnwerpers.

Het uitzicht richting Dwingelderveld.

Zo kun je het kunstwerk in het pad naar de ingang goed zien.


Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode