Afwerken

De grote stappen zijn inmiddels wel gezet: muren breken, plafonds dichten, vloertjes storten en meer van dat spul.
Het is de afwerking die daarna de meeste tijd en energie kost. Was ik voor de eerste soort te porren, Monique voelt zich bij de tweede het meest in haar element.

Deze week raasde ze als een witte tornado door het huis: de laatste voegen en gaten boven de oude schoorsteen dichten en wit maken, het gordijn op mijn werkkamer inkorten en van een voering voorzien, de kieren in de nieuwe tussenmuur dichten, de muur in de woonkamer bijwerken en ook nog in de keuken de muren voorbereiden voor het zetten van de tegels. Alleen van het beschrijven ervan word ik al moe.

En ik? Ik probeer van alles te verzinnen om wat digitale uitdagingen te overwinnen.
En ik zou zoooo graag foutloos kunnen typen....






Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode