Tips voor de Google Chrome webbrowser

Nu we steeds meer op en met het internet bezig zijn, wordt de browser ons belangrijkste gereedschap op de computer.

Heel veel mensen gebruiken, eigenlijk automatisch, de browser van Microsoft: Internet Explorer. Dat is logisch, want dat is de enige browser die standaard op een Windows-PC wordt meegeleverd.

Om een aantal redenen adviseer ik mensen om die browser niet te gebruiken, maar over te stappen op de gratis browser van Google: Chrome.
Ik ga hier niet in op die redenen, wie dat weten wil, moet me daar maar eens naar vragen.

Chrome is mijn werkplaats. Zowel op mijn PC, als op mijn Chromebook als op mijn mobiel.

Laatst heb ik voor een paar Euro een boekje gekocht over hoe je Chrome slimmer kunt gebruiken. Daar vond ik heel handige tips in (gelukkig). Die wil ik op mijn blog met jullie delen. Dus zul je zo nu en dan een artikeltje over het werken met Google in het algemeen, en met Chrome in het bijzonder, aantreffen.


Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode