Rondje Utrechtse Heuvelrug

Vandaag heb ik de fiets gepakt en ben ik naar Rhenen gereden en terug.
Het was ideaal fietsweer: een grijze lucht (waaruit in het begin nog wat motregen viel), een graad of achttien en een niet te harde wind.
Wat een prachtige tocht was dat! Een deel heb ik vaak met de auto gereden, maar als je fietst, zie je zo veel meer!

Ik heb ruim 77 kilometer afgelegd. Voor de routinier niet veel, maar voor mij toch een aanzienlijke afstand, vooral ook doordat er aardig wat klimmetjes in zaten.

Ik heb de foto's met mijn mobieltje gemaakt: ik wilde vandaag eens met lichte bepakking op stap.

De foto's staan in dit album. De beschrijvingen staan rechts van de foto's. Als je daaronder op 'fotodetails' klikt, zie je ook de plek waar ik ze genomen heb.

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode