Een eindje wandelen

Toen Monique vanmiddag iets in de groenbak wilde gooien, viel haar oog op een hoopje bruin dat ze daar eerder nog niet gezien had.

Nader onderzoek leerde dat het een paartje bruine kikkers was. Dus riep ze mij en vroeg ze me om vooral de camera mee te nemen.

Dat deed ik uiteraard.
De kikkers bleven, na even geschrokken te zijn,  netjes voor me zitten en stonden me toe om van alle kanten foto's te maken.

Zie hier het resultaat.
En wéér ben ik blij met mijn Panasonic Lumix-FZ1000...

Zie je hoe hij haar vasthoudt?
Lief hè?


Zo te zien, zit ze boordevol eitjes.
Je kunt mooi het kleurverschil zien tussen man en vrouw.

Hij wil echt wel meehelpen met springen hoor,
maar zijn pootjes zijn nét iets te kort...




Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode