Familiebericht

Voor wie het nog niet wist: Monique en ik gaan scheiden. In goede harmonie hoor, wees niet bang. We besloten gewoon dat we bij elkaar niet gelukkig kunnen worden/zijn.
Dan moet je daaruit de consequenties trekken: nu hebben we nog de mogelijkheid om een ander leven te gaan leiden.

De convenant is getekend en zou nu bij de rechtbank moeten liggen.

Monique heeft vrijwel zeker een flatje in Hellevoetsluis, waar ze waarschijnlijk de komende week al in kan.

Het huis komt te koop want de bank vindt dat ik het niet kan blijven betalen. Bovendien is het veel te groot voor mij alleen. Nog even wat opknappen (voor het oog) hier en daar, en dan mag de fotograaf komen.

Mams, die hier een soort van permanent logeerde, kan hier natuurlijk ook niet blijven. Zij vertrekt vandaag naar de zus van Monique.

Nu begrijp je misschien waarom ik de laatste tijd zo weinig op de blog geschreven heb.
Op Google+ ben ik overigens wel actief....

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode