Groen in Lunetten

Ik pas vandaag op mijn kleinzoon Tibor. Heel spannend allemaal, want ik doe het voor de eerste keer, en Tibor is nog nooit zonder zijn ouders geweest, dus voor hem is het ook voor het eerst.

Vanmiddag hebben Marlous, hij en ik een wandeling door Lunetten gemaakt. Lunetten is een grote wijk in Utrecht, maar met heel veel groen en een fort. Daar is het goed toeven.

Nu in het voorjaar is het helemaal een feest. Tibor was niet het enige jonkie....



Hallo daar!


Zie je hoe ver ik mijn snavel al open kan doen?


We zijn met z'n drieën


Kindercrèche


Links een meerkoetennest, rechts allemaal troep.


Een futengezinnetje


Een eend met twaalf jonkies.


Deze kauw is met de vloerbedekking voor het nest bezig.


Hij heeft er allemaal niets van meegekregen,,,

Populaire posts van deze blog

Vlinders in Frankrijk

Een fazant in de tuin!

Je kunt nu je Chromebook ontgrendelen met een pincode